A
M. J.
Arlidge – Iene Miene Mutte (Eeny Meeny)
B
Daniëlle Bakhuis – Zes Seconden
Leigh
Bardugo – Schim & schaduw, Grisha #1 ( Shadow and Bones)
Leigh Bardugo
– Dreiging & duisternis, Grisha #2(Siege and Storm)
Leigh
Bardugo – Val & verlossing, Grisha #3 (Ruin and Rising)
Samuel Bjørk – Ik reis alleen, Holger Munch #1 (Det
Henger en Engel Alene i Skogen)
Liz Brouwer – Een beestachtig verbond
Liz Brouwer – Fataal verlangen
C
Chelsea
Cain – Kick, Kick Lannigan #1 (One Kick)
Sterre
Carron – Mara
Kiera
Cass – De Elite, Selectie-trilogie #2 (The Elite)
Kiera
Cass – De One, Selectie-trilogie #3 (The One)
Kiera
Cass – De prinses, Selectie trilogie #4 (The Heir)
Kiera
Cass – De prins en de lijfwacht (The Prince and the Guard)
Lee
Child – Daag me uit, Jack Reacher #20 (Make Me)
Cassandra Clare – De ijzeren engel, De helse creaties #1
(Clockwork Angel)
Cassandra Clare – De ijzeren prins, De helse creaties #2
(Clockwork Prince)
Cassandra Clare – De ijzeren prinses, De helse creaties
#3 (Clockwork Princess)
Harlan
Coben – Schuilplaats, Mickey Bolitar #1 (Shelter)
Harlan Coben
– Nu of nooit, Mickey Bolitar #2 (Seconds Away)
Harlan
Coben – Levenslijn, Myron Bolitar #10) (Live Wire)
Harlan
Coben - Vals spel, Myron Bolitar #1 (Deal Breaker)
Harlan Coben – De vreemde (The Stranger)
A.J. Cross – In het niets verdwenen (Gone in Seconds)
D
James
Dashner – De labyrintrenner (The Maze Runner)
James
Dashner – De schroeiproeven (The Scorch Trials)
James
Dashner – Doodskuur ( The Death Cure)
Sandrone Dazieri – Dood de vader (Uccidi il padre)
Jeffery
Deaver – Obsessie , Kathryn Dance #4 (Solitude Creek)
Karin Descendre – Verlos ons van het kwade
E
Susan Ee – Angelfall 1: Penryn en het einde der dagen,
Angelfall #1 (Angelfall)
Susan Ee – Angelfall 2: Penryn en de nieuwe wereld,
Angelfall #2 (World After)
Susan Ee – Angelfall 3: Penryn en het gevecht om hemel en
aarde, Angelfall #3 (End of Days)
R.J.
Ellory – Het kwaad en de rivier (The Devil and the River)
R.J.
Ellory – Een circus van schimmen (Carnival of Shadows)
F
Sebastian Fitzek – De zielenbreker (Der Seelenbrecher)
G
Michelle Gagnon – Het vonnis, Project Persefone #3 (Don’t
Let Go)
Lisa
Gardner – Zonder angst (Fear Nothing)
William
Gay – Schemer (Twilight)
Alison Gaylin - En ze was, Brenna Spector #1 (And She Was)
Alison Gaylin - En ze was, Brenna Spector #1 (And She Was)
Wilma Geldof – Elke dag een druppel gif
Tess Gerritsen – Sterf twee keer, Rizzoli & Isles #11
(Die Again)
Tess Gerritsen – Meisje vermist (Girl Missing)
H
Corine
Hartman – IJskoud, Jessica Haider #4
Corine
Hartman – Doodskleed, Jessica Haider #5,
Karin Hazendonk – Handelswaar (van Dijk en Ahmadi #1)
Olga Hoekstra – Dodenweg, Saksenburcht trilogie #1
Olga Hoekstra – Nevel,
Saksenburcht trilogie #2,
Colleen Hoover – Sterrenregen (Losing Hope)
Colleen Hoover – Onvoorwaardelijk (Ugly Love)
I
J
Linda Jansma – Verbroken
Jens Henrik Jensen – De hondenmoorden (De haengte hunde, Niels Oxen #1)
Jens Henrik Jensen – De hondenmoorden (De haengte hunde, Niels Oxen #1)
Jolka de Jong – Memento mori
K
Stephen
King – Mijl 81 (Mile 81)
Stephen King – Hoogste versnelling (Throttle)
Stephen King – Het hoge gras (In The Tall Grass)
Stephen
King – Revival (Revival)
Stephen King – De eerlijke vinder (Finders Keepers)
Michael Koryta – Zij die mij dood wensen (Those Who Wish
Me Dead)
L
Pierre LemaÎtre – Irène, Camille Verhoeven #1 (Travail soigné)
Pierre Lemaître – Alex, Camille Verhoeven #2, (Alex)
Pierre
Lemaître – Camille, Camille Verhoeven #3 (Sacrifices)
Pierre
Lemaître – Rosy (Rosy & John)
Emily
Lockhart – Wij leugenaars (We Were Liars)
Lois
Lowry – The Giver (The Giver)
Rosamund
Lupton – Dochter (The Quality of Silence)
M
Josh Malerman – De kooi (Bird Box)
Cormac
McCarthy – Geen land voor oude mannen (No Country For Old Men)
Kimberly McCreight – De laatste dagen van Amelia
(Reconstructing Amelia)
Val
McDermid – De vervangster, Tony Hill & Carol Jordan #8 (Cross and Burn)
Jennefer Mellink – Gebroken
Bernard Minier – Een kille rilling, Martin Servaz #1
(Glacé)
N
O
James Oswald – Natuurlijke oorzaken (Natural Causes)
P
Marion Pauw – We moeten je iets vertellen
Marion Pauw – Grijs gebied
Alexandra Penrhyn Lowe – Wolfsbloed, De laatste wachter
#2
Preston
& Child – Het verdwenen eiland, Gideon Crew #3 (The Lost Island)
Q
R
Kathy
Reichs – Dodenreis, Temperance Brennan #16 (Bones of the Lost)
Veronica Roth – Het verhaal van Four (Four: A Divergent
Collection)
Madeleine Roux – Het gesticht (Asylum #1)
Ilse Ruijters – De onderkant van sneeuw
S
Victoria
Scott – IJs & steen (Salt & Stone)
Megan
Shepherd – The Cage (The Cage)
Karin Slaughter – Diep (Deep)
Karin Slaughter – Mooie meisjes (Pretty Girls)
Maggie Stiefvater – De Ravenjongens, De Ravenjongens #1 (The Raven Boys)
Maggie
Stiefvater – De dromendieven, De Ravenjongens #2 (The Dream Thieves)
Maggie
Stiefvater – Blue Lily, Lily Blue, De Ravenjongens #3
T
Anita Terpstra – Anders
S.K.
Tremayne – IJstweeling (The Ice Twins)
U
Lisa
Unger – In vuur en vlam (Crazy Love You)
V
W
S.J. Watson – Voor ik ga slapen (Before I Go To Sleep)
S.J. Watson – Tweede leven (Second Life)
X
Y
Rick
Yancey –De oneindige zee (The Infinite Sea)
Suzanne
Young – De behandeling (The Treatment)
Suzanne
Young – Het programma (The Program)
Z
Geen opmerkingen:
Nieuwe opmerkingen zijn niet toegestaan.